- Zīmols: GROHE (Vācija)
- Modelis: 23975003
- Svars: 2.50kg
- EAN: 4005176644153
Pieejamība: 3-5 darba dienas
Vannas istabas Izlietnes maisītājs Grohe Eurosmart M-Size ar sensoru, hromēts 23975003
• viena cauruma uzstādīšana
• Divi vienā hibrīds ar bezkontakta vai manuālu darbību
• manuāla sviras darbība ar prioritāti
• metāla svira
• GROHE SilkMove 28 mm keramikas kārtridžs
• ar temperatūras ierobežotāju
• infrasarkanā elektronika
• ar infrasarkano sensoru divvirzienu saziņai uzraudzības, konfigurācijas un apkalpošanas nolūkos
• 6 V litija akumulators, tips CR-P2
• akumulatora darbības laiks: apm. 7 gadi (150 cēlieni dienā)
• pretvārsts
• netīrumu sietiņš
• ar integrētu solenoīda vārstu
• ārējais akumulators
• daudzpakāpju akumulatora statusa displejs
• 7 iepriekš iestatītas programmas:
• automātiskā skalošana
• tīrīšanas režīms
• papildu funkcijas un precīzi iestatījumi ar tālvadības pulti 36 407
• GROHE ūdens taupīšana – mazāk ūdens, perfekta plūsma
• maksimālais plūsmas ātrums (pie 3 bāriem): 5 l/min
• Svinu un niķeli nesaturoši iekšējā ūdens veidi
• ātras uzstādīšanas sistēma
• gluds ķermenis
• elastīgas savienojuma šļūtenes
• min. ieteicamais spiediens 1,0 bar
• CE apstiprināts
GROHE ir viens no pasaules vadošajiem zīmoliem, kas piedāvā plašu risinājumu vannasistabai un virtuvei. Kopš 2014. gada GROHE ir viens no inovatīvu ūdens un mājokļa produktu ražotāju grupas LIXIL zīmoliem. Lai piedāvātu “Pure Freude an Wasser”, katra produkta pamatā ir zīmola vērtības – kvalitāte, tehnoloģija, dizains un ilgtspēja.
Zīmols, kas sastāv no GROHE QuickFix, GROHE Professional un prestižā GROHE SPA apakšzīmoliem, piedāvā produktu risinājumus un pakalpojumu labākai dzīvei. Katrs no ir pielāgots GROHE profesionālā biznesa partneru un to atšķirīgo konkrētajām vajadzībām.
Zīmola pamata kompetence ir ūdens, un tas palīdz LIXIL ietekmes uz vidi stratēģiju, saudzīgi izmantojot resursus visā piegādes ķēdē no CO2 neitrālas* ražošanas un izvairīšanās no liekas plastmasas izmantošanas iepakojumā līdz pat ūdenim un enerģijas taupošā produktu tehnoloģijām, piemēram, GROHE Everstream dušai ar ūdens recirkulāciju. pateicoties GROHE X hibrīdveida komunikācijas ekosistēmai, zīmols ievieš nozarē jaunas tendences. Zīmols vieno cilvēku gan digitālajā zīmola pieredzes centrā, gan klātienē, kā arī apvienot šos abus veidus GROHE X zīmola un komunikācijas pieredzes centrā Hemerā Vācijā, un pat esot ceļā ar GROHE X Motion kravas automašīnu mērķiem, tā palīdzot LIXIL – “lai labāks mājoklis kļūst par realitāti visiem un visur”.