- Zīmols: GROHE (Vācija)
- Modelis: 34788000
- Svars: 2.50kg
- EAN: 4005176613050
- ISBN: 1
Pieejamība: 3-5 darba dienas
| Komplektu ierobežošana | |
| Set | 1 |
| Komplektu ierobežošana | Brīvi stāvošas vannas |
Vannas / Dušas maisītājs Grohe Precision Feel, hromēts 34788000
• piestiprināms pie sienas
• GROHE CoolTouch drošības korpuss
• GROHE Long Life apdare
• GROHE TurboStat kompaktā kasetne ar vaska termoelementu
• GROHE ProGrip ar rievojuma struktūru
• GROHE SafeStop pie 38°C
• Iekļauts GROHE SafeStop Plus izvēles temperatūras ierobežotājs 43°C
• GROHE ūdens taupīšana – mazāk ūdens, perfekta plūsma
• GROHE AquaDimmer Eco ar vairākām funkcijām:
• plūsmas kontrole
• integrēta GROHE EcoButton (ekonomikas poga ar ekonomisku pieturu dušai)
• novirzītājs: vanna/duša
• integrēta jauktā ūdens atslēgšana
• dušas apakšdaļas izvads 1/2"
• putas
• iebūvēti pretvārsti
• S-savienojumi
• netīrumu sietiņi
• metāla apšuvums
• aizsargāts pret pretplūsmu
• GROHE QuickSpanner iekļauts tikai hroma variantā
GROHE ir viens no pasaulē vadošajiem zīmoliem, kas piedāvā visaptverošu risinājumus vannasistabai un virtuvei. Kopš 2014. gada GROHE ir viens no inovatīvu ūdens un mājokļa produktu ražotāju grupas LIXIL zīmoliem. Lai spētu piedāvāt “Pure Freude an Wasser”, katra produkta pamatā ir zīmola vērtības – kvalitāte, tehnoloģija, dizains un ilgtspēja.
Zīmols, kas sastāv no GROHE QuickFix, GROHE Professional un prestižā GROHE SPA apakšzīmoliem, piedāvā produktu risinājumus un pakalpojumus labākai dzīvei. Katrs no tiem ir pielāgots GROHE profesionālo biznesa partneru un to atšķirīgo mērķauditoriju konkrētajām vajadzībām.
Zīmola pamata kompetence ir ūdens, un tas palīdz īstenot LIXIL ietekmes uz vidi stratēģiju, saudzīgi izmantojot resursus visā piegādes ķēdē no CO2 neitrālas* ražošanas un izvairīšanās no liekas plastmasas izmantošanas produktu iepakojumā līdz pat ūdeni un enerģiju taupošām produktu tehnoloģijām, piemēram, GROHE Everstream dušai ar ūdens recirkulāciju. Pateicoties GROHE X hibrīdveida komunikācijas ekosistēmai, zīmols ievieš nozarē jaunas tendences. Zīmols vieno cilvēkus gan digitālajā zīmola pieredzes centrā, gan klātienē, kā arī apvienojot šos abus veidus GROHE X zīmola un komunikācijas pieredzes centrā Hemerā Vācijā, un pat esot ceļā ar GROHE X Motion kravas automašīnām, tā palīdzot īstenot LIXIL mērķi – “lai labāks mājoklis kļūst par realitāti visiem un visur”.